Ple de la Diputació del mes de novembre. Saló de Plens de la Diputació

El Ple de la Diputació de Lleida es manifestarà aquest divendres en contra de l’aplicació del cànon de l’aigua a les explotacions ramaderes. Tots els grups amb representació a la institució (CIU, CDA, PSC, ERC i PP) han consensuat el text d’una moció que dóna suport al document firmat per les associacions agràries i ramaderes, contraris a l’aplicació d’aquest cànon. La moció n’exigeix la seva retirada. El Ple ordinari de la Diputació de Lleida, corresponent al mes de novembre de 2013, se celebrarà aquest divendres, 22 de novembre, a les 11.00 hores al Saló de Plens de la Diputació i també es tractaran els punts que s’especifiquen al següent ordre del dia.  

Descarregar esdeveniment