Ple de la Diputació del mes de maig. Saló de Plens

El Ple ordinari de la Diputació de Lleida, corresponent al mes de maig de 2013, se celebrarà aquest dijous, 23 de maig, a les 11.00 hores al Saló de Plens de la Diputació. El ple sotmetrà a aprovació la declaració en DEFENSA DEL CATALÀ I DELS DRETS LINGÜÍSTICS DELS CATALANOPARLANTS A LA FRANJA. Al finalitzar, el president de la corporació, Joan Reñé, atendrà els mitjans de comunicació.  

Descarregar esdeveniment