Ple de la Diputació del mes de juny. Saló de Plens

El Ple ordinari de la Diputació de Lleida, corresponent al mes de juny de 2013, se celebrarà aquest dijous, 27 de juny, a les 10.00 hores al Saló de Plens de la Diputació. Al finalitzar, el president de la corporació, Joan Reñé, atendrà els mitjans de comunicació.

Descarregar esdeveniment