Ple de la Diputació del mes de febrer. Saló de Plens
El Ple ordinari de la Diputació de Lleida, corresponent al mes de febrer de 2013, se celebrarà aquest dijous, 21 de febrer, a les 11.00 hores al Saló de Plens de la Diputació. Al finalitzar, el president de la corporació, Joan Reñé, atendrà els mitjans de comunicació.