Ple de constitució de la nova corporació. Saló de Plens de la Diputació

La Diputació de Lleida celebrarà el ple de constitució de la nova corporació el dilluns, 11 de juliol a les 10.30 hores al Saló de Plens de la Diputació. Aquesta sessió plenària es podrà seguir en directe per Internet a través de la pàgina web de la Diputació de Lleida o directament mitjançant el següent enllaç: /actualitat/canal-diputacio/emissio-en-directe.html Un cop acabat el ple, el nou president de la Diputació farà una atenció als mitjans de comunicació a la Sala de Premsa del Palau de la Diputació. Posteriorment, està previst que la nova corporació celebri una sessió plenària a les 13.30 hores per aprovar les primeres mesures dels aspectes organitzatius del nou cartipàs.  

Descarregar esdeveniment