Penúltim concert del XVIIè Festival Orgues de Ponent i del Pirineu 2015
La directora de l’IEI, Montserrat Macià, assistirà al penúltim concert del XVIIè Festival Orgues de Ponent i del Pirineu 2015. En aquesta ocasió actuarà la Capella de Música de la Basílica de Santa Maria del Pi de Barcelona interpretant obres de diferents mestres de capella dels segles XVI a XVIII de les catedrals de la Seu d’Urgell i Barcelona, i de la mateixa Basílica del Pi. Lleida, 13 de desembre de 2015