Partit de la III Supercopa de Catalunya de futbol, Barça-Espanyol
El vicepresident tercer de la Diputació de Lleida, Gerard Sabarich, assistirà al partit de la III Supercopa que es disputarà entre el FC Barcelona i el RCD Espanyol.
El vicepresident tercer de la Diputació de Lleida, Gerard Sabarich, assistirà al partit de la III Supercopa que es disputarà entre el FC Barcelona i el RCD Espanyol.