Participació a la caminada de la 2a Marxa per la Pau
El vicepresident primer de la Diputació de Lleida, Miquel Padilla, participarà en una de les cinc caminades de la 2a marxa de la Pau, que sortirà d’Alpicat.
Lleida, 19 d'abril de 2015
El vicepresident primer de la Diputació de Lleida, Miquel Padilla, participarà en una de les cinc caminades de la 2a marxa de la Pau, que sortirà d’Alpicat.
Lleida, 19 d'abril de 2015