Participació a Fitur 2017 a Madrid
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, assistirà a la jornada d’inauguració de Fitur, acompanyat pel vicepresident de la Diputació i del Patronat de Turisme, Gerard Sabarich, i del director del Patronat, Juli Alegre. La Diputació de Lleida participa del 18 al 22 de gener a la 37a edició de la Fira Internacional de Turisme (Fitur) 2017, de Madrid, per tal de donar a conèixer l’oferta de turisme que proposa la demarcació de Lleida, a més de la seva capacitat internacionalitzadora. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 18 de gener de 2017