Ofrena floral de la Diputació de Lleida amb motiu de la Diada Nacional de Catalunya a la Seu Vella
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, juntament amb els vicepresidents i diputats de la corporació farà la tradicional ofrena floral a la Seu Vella amb motiu de la celebració de la Diada Nacional de Catalunya, el pròxim dijous, 10 de setembre a les 18.00 hores a la Seu Vella. Lleida, 10 de setembre de 2015