Ofrena floral de la Diputació de Lleida amb motiu de la celebració de la Diada Nacional de Catalunya a la Seu Vella
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, acompanyat pels vicepresidents i diputats de la corporació provincial farà l’ofrena floral a la Seu Vella amb motiu de la celebració de la Diada Nacional de Catalunya, aquest dimarts, 11 de setembre, a les 9.30 hores.