Obertura de l’any Joan Barceló. Ateneu Barcelonès (Sala Verdaguer)
El president de la Diputació, Joan Talarn, acompanyat de la vicepresidenta Estefania Rufach, participarà en l’acte d’obertura de l’any Joan Barceló que tindrà lloc a la seu de l’Ateneu Barcelonès, i que comptarà amb les intervencions de la presidenta de l’Associació d’Escriptors en Llengua Catalana, Bel Olid; el director de la Institució de les Lletres Catalanes, Oriol Ponsatí-Murlà; l’alcaldessa de Menàrguens, Anna Maria Calvís, i el ponent de cultura de l’Ateneu Barcelonès, Joan Safont. L’acte comptarà també amb la participació de Mercè Canela i Jordi Pàmias, que parlaran de la trajectòria literària de Joan Barceló, i el recital poètic de les rapsodes Olga Farré i Assun Folguera, acompanyades a la guitarra per Lluc Casals.