Obertura de la XXI Trobada d’Amics del Seminari Cervera-Jordà.

17.00 hores.- Obertura de la XXI Trobada d’Amics del Seminari Cervera-Jordà. Sala d’Actes de la Diputació de Lleida. La vicepresidenta, Sandra Castro, participarà en la presentació de la 21a Trobada d’Amics del Seminari Cervera-Jordà, que tindrà lloc demà a la tarda a la Sala d’Actes de la Diputació de Lleida. La presentació comptarà amb les intervencions del president d’Els Armats de Lleida, Josep Àngel Comes; i de la coorganitzadora del Seminari, Francesca Agustí. També hi haurà una conferència i presentació del llibre: “Cap a l’orquestra: apunts per a una pedagogia de grup”, a càrrec de Jesús Rodríguez Picó, musicòleg i autor del llibre i la recitació poètica de la mà de la rapsoda Mari Cruz Nevot. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment