Obertura al públic de l’exposició “Segon origen. Making-of. Paisatges de les terres de Lleida”

El Pati de l’Institut d’Estudis Ilerdencs (IEI) obrirà al públic a partir del 10 de desembre l’exposició de fotografies corresponents al making of de la pel•lícula “Segon origen”, que fa un recorregut pels diferents escenaris cinematogràfics del film de Carles Porta. El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, assistirà a l’acte d’obertura, que també comptarà amb el director de la pel•lícula, Carles Porta, i els presidents de consells comarcals i alcaldes dels diferents municipis que han estat protagonistes del rodatge del llargmetratge. També hi seran presents la vicepresidenta segona de la Diputació de Lleida, Rosa Pujol, i la directora de l’IEI, Montserrat Macià. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida servirà informació d’aquest acte) Lleida, 10 de desembre de 2015

Descarregar esdeveniment