Nou consultori mèdic de Torre-serona

El diputat de Salut i Esports, Òscar Martínez, participarà en la inauguració del nou consultori mèdic de Torre-serona, acompanyat de l’alcalde del municipi i vicepresident de la Diputació, Agustí Jiménez.

Descarregar esdeveniment