Missa concelebrada amb ofrena floral a la Mare de Déu dels Dolors
La presidenta de la Diputació Rosa Maria Perelló assistirà a la Missa concelebrada amb ofrena floral a la Mare de Déu dels Dolors a Bellpuig, a la que també assistiran la presidenta de la Congregació dels Dolors, Beneta Santiveri; i l’alcalde de Bellpuig, Salvador Bonjoch.