La presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa M. Perelló, participarà en l’acte de recepció de trucades en favor de la Marató de TV3 –que enguany torna a estar dedicada al càncer– que es farà des del Rectorat de la UdL.

Descarregar esdeveniment