Manifestació de condemna dels atemptats terroristes i en solidaritat amb les víctimes
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, participarà a la manifestació en contra del terrorisme i en defensa de la pau convocada per la Generalitat i l’Ajuntament de Barcelona, amb el lema ‘No tinc por’. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà imatges d’aquest acte)