Magna Processó Penitencial dels Dolors de Bellpuig
El president de la Diputació, Joan Talarn, acompanyat del vicepresident primer, Jordi Latorre, i de l’alcalde de Bellpuig, Jordi Estiarte, assistirà a la Magna Processó Penitencial dels Dolors de Bellpuig que començarà a l’església de Sant Nicolau.