Lliurament dels premis del 30è Concurs Joves Cuiners Àngel Moncusí
El vicepresident segon de la Diputació i vicepresident del Patronat de Turisme, Gerard Sabarich, assistirà al lliurament dels premis del 30è Concurs Joves Cuiners Àngel Moncusí, que tindrà lloc al Palau de Congressos la Llotja, i sota l’organització d’Hostaleria de Lleida, Gastronomia de Lleida i l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida. A l’acte assistirà també el director del Patronat de Turisme, Juli Alegre. (El servei de premsa oferirà informació d’aquest acte)