Lliurament dels premis de la Final de la tercera lliga de bitlles catalanes a Tàrrega

 La vicepresidenta segona de la Diputació de Lleida, Rosa M. Perelló, participarà en el lliurament dels premis de la final de la tercera lliga de bitlles catalanes de l’Associació esportiva de Bitlles Catalanes de Tàrrega.

Descarregar esdeveniment