Lliurament dels 32ens Premis Valeri Serra Boldú

La vicepresidenta primera de la Diputació de Lleida, Rosa Perelló, participarà a l’acte de lliurament dels 32è Premis Valeri Serra Boldú oberts a alumnes d'ESO, batxillerat i cicles formatius dels centres públics i privats de terres de parla catalana, que es lliuren en la modalitat infantil (1r i 2n d’ESO) i juvenil (3r i 4t ESO i batxillerat i cicles formatius). Els premis estan organitzats per l’Ajuntament de Bellpuig, el Departament de Cultura de la Generalitat, el Consell Comarcal de l’Urgell, la Biblioteca municipal Isidor Cònsul; l’INS Lo Pla d’Urgell de Bellpuig, la Diputació de Lleida i l’IEI. Lleida, 8 d'abril de 2017

Descarregar esdeveniment