Lliurament del xec solidari a la Fundació Aremi

La vicepresidenta de la Diputació de Lleida, Sandra Castro, participarà en el lliurament del xec solidari que l'Agrupació Cultural i Recreativa dels Bombers de Lleida donarà a la Fundació Aremi, coincidint amb la celebració de la jornada esportiva i inclusiva de les curses infantils Bombers de Lleida. La competició tindrà lloc a les pistes d’atletisme de les Basses d’Alpicat.

Descarregar esdeveniment