Lliurament del diploma acreditatiu als alumnes de l’escola de sobreestants

La vicepresidenta primera, Rosa Maria Perelló , assistirà al lliurament del diploma acreditatiu als alumnes de l’escola de sobreestants de Tàrrega.  

Descarregar esdeveniment