Lliurament del 30è premi ‘Pica d’Estats’
La presidenta de la Diputació, Rosa Maria Perelló, conjuntament amb la degana del Col·legi de Periodistes de Catalunya, Neus Bonet, i el vicepresident del Patronat de Turisme, Gerard Sabarich, participaran en l’acte de lliurament del 30è Premi ‘Pica d’Estats’, impulsat pel Patronat de Turisme de Lleida, que se celebrarà a l’Aula Magna de l’Institut d’Estudis Ilerdencs. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)