Lliurament de trofeus del III Torneig Femení de futbol “Ciutat de Tàrrega”. Camp municipal Joan Capdevila de Tàrrega
La vicepresidenta segona de la Diputació de Lleida, Rosa M. Perelló, participarà en el lliurament de trofeus del III Torneig Femení de futbol “Ciutat de Tàrrega”.