Lliurament de trofeus del 5è Trofeu Sícoris Club individual i conjunts de Gimnàstica Rítmica

La vicepresidenta de la Diputació, Sandra Castro participarà en el lliurament de trofeus del 5è Trofeu Sícoris Club individual i conjunts de Gimnàstica Rítmica que tindrà lloc al pavelló Martín Cano del Sícoris.

Descarregar esdeveniment