Lliurament de trofeus de la Lliga Catalana de Pàdel

La diputada Helena Martínez participarà en l’acte de lliurament de trofeus de la Lliga Catalana de Pàdel de Lleida, que tindrà lloc a les instal·lacions del Club Tennis Balaguer.   Martínez estarà acompanyada de l’alcalde de Balaguer, Jordi Ignasi Vidal; la representant a Lleida de la junta de la Federació Catalana de Pàdel, i de la delegada de la Federació Catalana de Pàdel a Lleida, Anna Fillat.

Descarregar esdeveniment