Lliurament de trofeus de la 3a Copa CEPU femenina

La diputada Helena Martínez participarà en l’acte de lliurament de premis de la tercera edició de la Copa CEPU femenina, que se celebrarà al camp municipal de Golmés sota l’organització del Club Esportiu Pla d’Urgell. L’acte comptarà amb la participació del president del Club Esportiu Pla d’Urgell, Miquel Font; i del patrocinador principal del projecte ‘Ellas son de aquí’, Ignasi Argilés.

Descarregar esdeveniment