Lliurament de premis "Tu Fas Campanya"

El vicepresident quart de la Diputació de Lleida, Jordi Latorre, presidirà el lliurament de premis de la campanya de prevenció per promoure el bon ús de les xarxes socials per part dels joves "Tu Fas Campanya". L’acte comptarà amb la participació de l’inspector dels Mossos d’Esquadra, Francesc Xavier Ribelles; la directora de l’Escola d’Hoteleria de Lleida, Anna M. De Madariaga i el director dels SSTT d’Ensenyament a Lleida, Miquel Àngel Cullerés

Descarregar esdeveniment