Lliurament de premis i reconeixements de la temporada 2019 del Moto Club Segre
Les diputades Mercè Carulla i Rosa Perelló assistiran a l’acte de lliurament de premis i reconeixements de la temporada 2019 del Moto Club Segre, que se celebrarà al pavelló poliesportiu de Bellpuig. L’acte també comptarà amb la participació del president del Moto Club Segre, Lluís Capdevila; el president de la Federació Catalana de Motociclisme, Josep M. Mañé; el representant de l’Esport a Lleida, Joan Segura, i l’alcalde de Bellpuig, Jordi Estiarte, entre altres autoritats.