Lliurament de premis del Trofeu Ciutat de Tàrrega de gimnàstica rítmica
La presidenta de la Diputació, Rosa Maria Perelló, participarà en els actes de lliurament de premis de les diferents categories del Trofeu Ciutat de Tàrrega de gimnàstica rítmica, organitzat pel Consell Esportiu de l’Urgell, que es faran en sessions de matí (13.00 hores) i tarda (18.00 hores). (El servei de premsa oferirà informació d’aquest acte)