Lliurament de premis del concurs de grups amateurs de Teatre "Ciutat de Tàrrega"

La vicepresidenta segona de la Diputació de Lleida, Rosa M. Perelló, assistirà al lliurament de premis del concurs de grups amateurs de Teatre "Ciutat de Tàrrega". A l’acte també assistirà la diputada Josefina Bernades.

Lleida, 26 d'abril de 2015

Descarregar esdeveniment