Lliurament de premis del Campionat d’Espanya sub16 d’Atletisme

El diputat de Salut Pública i Esports, Òscar Martínez, participarà en l’acte de lliurament de premis del Campionat d’Espanya d’Atletisme que se celebra a l’Estadi Municipal de les Basses els dies 20 i 21 de juliol.

Descarregar esdeveniment