Lliurament de premis del Campionat d’Espanya de Motocròs

La diputada Sandra Marco participarà en el lliurament del premis del Campionat d’Espanya de Motocròs, que tindrà lloc al Circuit de Motocròs de Catalunya-Montperler de Bellpuig, en les categories MX Femení, MX 85, Èlit MX2 i Èlit MX1, sota l’organització del Moto Club Segre i l’Ajuntament de Bellpuig.

Descarregar esdeveniment