Lliurament de premis del Campionat del Món de Supermoto
La diputada Sandra Marco participarà en el lliurament de premis en la primera jornada del Campionat del Món de Supermoto que se celebra entre els dies 15 i 17 de setembre al circuit d’Alcarràs. A mida que vagin finalitzant les curses es farà el lliurament en les categories de categoria SM Legend, S4, SM Legends Star, S1GP i S1 Rookie.