Lliurament de premis del 7è torneig de Tennis AREMI

La diputada d’Igualtat i Cooperació Internacional, Sandra Marco, assistirà a l’acte de lliurament de premis del 7è torneig de Tennis AREMI, modalitat dobles, que tindrà lloc al Club Tennis Lleida.   Marco acompanyarà el president del Club Tennis Lleida, José Luis Solans, de la presidenta d’AREMI, Mercè Batlle, i de la vicepresidenta d’AREMI i responsable de Comunicació, Elisenda Ros.

Descarregar esdeveniment