Lliurament de premis del 47è Memorial Antoni Prim

La vicepresidenta de la Diputació, Sandra Castro, participarà en el lliurament de premis del 47è Memorial Antoni Prim, que organitza el Club Tir Olímpic Lleida a les seves instal·lacions.

Descarregar esdeveniment