Lliurament de premis del 33è Concurs Joves Cuiners "Àngel Moncusí" i Festa de la Gastronomia 2024

El vicepresident de la Diputació de Lleida, Agustí Jiménez, acompanyat del vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica, Jordi Verdú, participarà en l’acte de lliurament de premis del 33è Concurs Joves Cuiners "Àngel Moncusí" i Festa de la Gastronomia 2024, que tindrà lloc al Mercat del Pla de Lleida, sota l’organització d’Hostaleria de Lleida.

Descarregar esdeveniment