Lliurament de premis del 32è Campionat de Catalunya de Bàsquet ACELL, per a persones amb discapacitat intel·lectual
El diputat de Salut Pública i Esports, Òscar Martínez, participarà en el lliurament de premis del 32è Campionat de Catalunya de Bàsquet ACELL, per a persones amb discapacitat intel·lectual, que tindrà lloc al pavelló Primer d’Octubre de Balaguer, sota l’organització de la Federació Catalana d'Esports per a Persones amb Discapacitat Intel·lectual (ACELL). L’acte comptarà també amb la participació de l’alcaldessa de Balaguer, Lorena González; la representant territorial de l’Esport a Lleida, Lourdes Ravetllat; la presidenta de la Junta Territorial de Lleida de la Federació ACELL, Anna Pàmies; representants de la Federació Catalana de Bàsquet; del Club Bàsquet Balaguer i del Club Esportiu Estel.