Lliurament de premis de la VIII edició de la competició local ‘First Lego League’ de l'Escola Politècnica Superior de Lleida

El vicepresident cinquè de la Diputacio, Enric Mir, participarà en l’acte de lliurament de premis de la VIII edició de la competició local ‘First Lego League’ de l'Escola Politècnica Superior de Lleida. L’acte comptarà amb la participació del vicerector de Planificació, Innovació i Empresa de la Universitat de Lleida, Ferran Badia; la directora de l’Escola Politècnica Superior de la UdL, Magda Valls; l’adjunt al director dels Serveis Territorials d’Ensenyament a Lleida, Juanjo Falcó; i el coordinador de la competició, Gabriel Pérez.

Descarregar esdeveniment