Lliurament de premis de la Copa Catalana de gimnàstica rítmica
El diputat de Salut i Esports, Òscar Martínez, participarà en l’acte de lliurament de premis de la segona fase de la Copa catalana de gimnàstica rítmica (Via olímpica i Base 10), que tindrà lloc al pavelló Juanjo Garra de Lleida.