Lliurament de Premis de la 5a Lliga de Bitlles Catalanes
La vicepresidenta primera de la Diputació de Lleida, Rosa Perelló, participarà al lliurament de premis de la 5a Lliga de Bitlles Catalanes, que organitza l’Associació Esportiva de Bitlles Catalanes. Lleida, 5 de juny de 2016