Lliurament de premis amb motiu de la celebració dels Campionats d’Espanya Esquí Alpí

El vicepresident tercer, Pau Perdices, participarà al lliurament de premis amb motiu de la celebració dels Campionats d’Espanya Esquí Alpí que es durà a terme al Poliesportiu de Salardú.

Lleida, 31 de març de 2015

Descarregar esdeveniment