Lliurament de la Flama del Canigó a les entitats de Lleida.

El vicepresident primer de la Diputació, Miquel Padilla, assistirà a l’acte de lliurament de la Flama del Canigó a les entitats de Lleida, al centre Cívic de La Bordeta, a Lleida. 

Descarregar esdeveniment