Lliçó inaugural del curs del Centre Comarcal lleidatà a Barcelona. Barcelona.
La vicepresidenta segona de la Diputació, Rosa M. Perelló, serà l’encarregada d’obrir el curs del Centre Comarcal lleidatà a Barcelona, amb el títol “La Cultura a les Terres de Lleida”.