La Diputació reuneix una vuitantena de representants del sector empresarial i institucional per impulsar la plataforma logística de Lleida

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, juntament amb el president de Ferrmed, Joan Amorós; del director dela Divisió de Territori i Sostenibilitat de l’Institut Cerdà, Lluís Inglada, i de la directora de la Divisió d’Innovació i Transport/Logística de l’Institut Cerdà, Marta Sánchez, presentaran les conclusions de l’Estudi del potencial logístic de la província de Lleida. La presentació comptarà amb l’assistència d’una vuitantena de persones, entre les quals hi haurà directius i gerents de les principals empreses en volum de negoci de les comarques lleidatanes, del Port de Tarragona, de la Cambra de Comerç de Lleida, de la Universitat de Lleida (UdL), de GlobaLleida, així com representants del món local. Abans de la presentació, a les 10.40 hores, es convoca als mitjans de comunicació a una roda de premsa a la Sala de Premsa de la Diputació de Lleida. La presentació de l’estudi serà a les 11.00 hores a la Sala d’Actes de la Diputació de Lleida i els mitjans gràfics podran entrar a fer un mut a l’inici de l’acte i els periodistes podran seguir tota la presentació. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 3 de març de 2016  

Descarregar esdeveniment