La Diputació de Lleida promociona l’oferta de les comarques de Lleida a FITUR 2015

La Diputació de Lleida, a través del Patronat de Turisme, continuarà durant tot el cap de setmana promocionant l’oferta turística de les comarques de Lleida a la 35a edició de la Fira Internacional de Turisme (FITUR) 2015, de Madrid.

La participació de la Diputació de Lleida a FITUR, que se celebra fins a l’1 de febrer, es fa amb la col·laboració dels consells comarcals lleidatans i de la Generalitat de Catalunya.

Lleida, 1 de febrer de 2015

Descarregar esdeveniment