La Diputació de Lleida promociona l’oferta de les comarques de Lleida a la 36a Fira Internacional de Turisme FITUR 2016 a Madrid
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, juntament amb el vicepresident del Patronat, Gerard Sabarich, i el director Juli Alegre serà present aquest dimecres a la Fira Internacional del Turisme FITUR 2016, que se celebra a Madrid del 20 al 24 de gener. A les 12.00 hores, el president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, participarà a la presentació de tota l’oferta turística de les comarques de Lleida. En finalitzar l’acte, Reñé atendrà els mitjans de comunicació que ho desitgin. A les 17.30 hores, el president de la Diputació de Lleida es trobarà amb el conseller d’Empresa i Coneixement, Jordi Baiget. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 20 de gener de 2016