La Diputació de Lleida promociona l’oferta de les comarques de Lleida a FITUR 2014
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, juntament amb el vicepresident del Patronat, Gerard Sabarich; el director Jordi Blanch, i la vicepresidenta de l’IEI i portaveu del grup de CiU , Rosa Pujol, continuen amb les accions de promoció de l’oferta turística a la Fira Internacional del Turisme FITUR 2014, que se celebra a Madrid del 22 al 26 de gener.